Bareknuckle: Η επόμενη σελίδα της Harley

Στην EICMA του 2019
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/6/2019

Η προσπάθεια της Harley Davidson να εισβάλει σε "χωράφια" που μέχρι τώρα ήταν terra incognita γι' αυτήν, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Μπήκε δυναμικά στο μέλλον των ηλεκτρικών με την LiveWire, ενώ το Pan America είναι το εισιτήριό της για το σύμπαν των μεγάλων adventure. Η εταιρεία από το Milwaukee δείχνει γενικότερα μια έντονη κινητικότητα σε ό,τι αφορά το μέλλον της, καθώς πρόσφατα ήρθε και σε συμφωνία με την Qianjiang για την κατασκευή ενός μικρού μονοκύλινδρου 338cc για τις ασιατικές –αρχικά- αγορές. Τώρα, οι φήμες που κυκλοφορούν έχουν να κάνουν με την επιστροφή στο πλάνο που ονομάζεται από την φίρμα "More Roads to Harley Davidson".
Το όλο θέμα πυροδοτήθηκε από την κατοχύρωση του ονόματος Bareknuckle, που προφανώς θα ανήκει στο streetfighter που ετοιμάζει η Harley, του οποίου το πρωτότυπο είχε παρουσιαστεί μαζί με την Pan America, με σαφείς παραπομπές στα θρυλικά Knuckleheads της Harley που ήταν στην παραγωγή από το 1936 ως το 1947. Όπως έχει ήδη διαρρεύσει, η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει έναν υγρόψυκτο, V-2 κινητήρα 975cc, για τον οποίο δεν είναι γνωστά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του. Αν όλα εξελιχθούν βάσει των πλάνων της Harley Davidson, χωρίς απρόοπτα, το Bareknuckle θα κάνει το ντεμπούτο του στην EICMA του 2019.

Honda CB 1000 GT 2026: Έρχεται στην EICMA η crossover με τα 150 άλογα!

Απέναντι από Suzuki, "όρθιο" Hornet, 20+ λίτρα ντεπόζιτο και φουλ ηλεκτρονικά
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/10/2025

Η Honda τολμά αυτό που δεν έκανε η Yamaha βγάζοντας ένα τετρακύλινδρο Tracer και ταυτόχρονα απαντά στο Suzuki GSX-S1000GX και στο Kawasaki Versys, ενώ σε δεύτερο βαθμό τοποθετείται απέναντι σε παλαιότερης γενιάς BMW S 1000 XR!

Οι Γερμανοί συνάδελφοι από το Motorrad δείχνουν φωτογραφίες από το νέο μοντέλο, όμως αυτή δεν θα είναι και η τελική του εικόνα. Παραμένει η αιχμηρή σχεδίαση εμπρός αλλά η μάσκα ενδέχεται να είναι διαφορετική. Σε κάθε περίπτωση το μοντέλο είναι υπαρκτό και βαζίσεται στο χιλιάρι Hornet που ήρθε ξανά στην ζωή μας.

Η νέα αυτή μοτοσυκλέτα αποτελεί στην ουσία την συνέχεια του παλιού αγαπημένου Honda CBF 1000 που δεν υφίσταται εδώ και χρόνια στην γκάμα και θα φέρει τον ίδιο κινητήρα με την CB1000 Hornet που αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 στροφές και 10,6 kg.m στις 9.000 στροφές. Σύμφωνα με πληροφορίες, η CB 1000 GT θα αποδίδει μόλις δύο ίππους λιγότερο, δηλαδή 150 ίππους! Είμαστε σε θέση να έχουμε και μερικές ακόμη λεπτομέρειες, πριν από την αποκάλυψη του μοντέλου σε λίγες ημέρες.

Η Honda CB 1000 GT θα φέρει τροχούς 17 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω, με το ύψος της σέλας να βρίσκεται κάτω από τα 830 χιλιοστά και το βάρος της θα είναι κάτω από τα 230 κιλά, νούμερο εξαιρετικά καλό για την κατηγορία, που αναδεικνύει και τον δρόμο που πήρε τη Honda για την αναβίωση του CBF, καθώς μιλάμε για πιο sport κατεύθυνση.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αναμένουμε πως θα είναι λίγο πάνω από τα 20 λίτρα, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα μεγάλα ταξίδια. Υπολογίζουμε πως με 1.465 χιλιοστά, το μεταξόνιο θα είναι μόλις κατά ένα εκατοστό μεγαλύτερο από αυτό της γυμνής Hornet.

Ο εξοπλισμός της θα είναι υπερπλήρης, καθώς η μοτοσυκλέτα θα έχει cornering abs, cruise control, quickshifter, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, cornering lights, σύστημα keyless και πακέτο ταξιδιού στον πρόσθετο εξοπλισμό, από ζελατίνα μέχρι βαλίτσες.

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα και για αλλαγή στο υποπλαίσιο του Hornet, ώστε να ταιριάζει με τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα και τις ανάγκες που αυτός δημιουργεί.

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω monoshock αμορτισέρ με διαδρομές 150 χιλιοστών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η CB 1000 GT αναμένεται να είναι ακριβότερη της CB1000 Hornet και φθηνότερη της Suzuki GSX-S1000GX, όπως επίσης και της Tracer 9 GT+.

 

Ετικέτες