Harley-Davidson Pan America 350 - Crossover entry-level μοντέλο

Με βάση το X350, παραμένει άγνωστο ακόμα αν θα το δούμε και Ευρώπη
Harley-Davidson X350RA
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/12/2023

Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine ανακάλυψε στο εγχειρίδιο χρήσης του Harley-Davidson X350 μια επερχόμενη νέα μικρή μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson, με τα αρχικά X350RA, ενώ όπως φαίνεται πρόκειται για ένα επερχόμενο Pan America 350, που με τροχούς 17 ιντσών θα κάνει είσοδο στην κατηγορία των μικρών Crossover.

Η Harley-Davidson λάνσαρε φέτος στην Κίνα το naked μοντέλο X350, που βασίζεται στις μικρές μοτοσυκλέτες της QJ Motor. Η μοτοσυκλέτα κατόπιν εξήχθη στην Ιαπωνία, την Αυστραλία και άλλες αγορές, αποτελώντας την πιο προσιτή entry-level επιλογή για τους φαν της Harley-Davidson,

Πρόσφατα, τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης ανακάλυψαν ότι το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης της X350 στην Ιαπωνία κρύβει ένα ακόμα, επερχόμενο, μοντέλο, που όπως φαίνεται ίσως είναι ένα μικρό Pan America με Crossover στιλ.

Harley-Davidson X350RA

Όπως συμβαίνει με εγχειρίδια που έχουν φτιαχτεί για δύο ή τρία μοντέλα που χρησιμοποιούν την ίδια βάση, έτσι κι εδώ, δίπλα στο X350 βλέπουμε να γίνεται αναφορά και σε ένα X350RA, το οποίο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει.

Harley-Davidson X350RA

Στο manual βλέπουμε πως τα δυο μοντέλα έχουν αρκετές διαφορές, με τη μέγιστη ιπποδύναμη του X350RA να εμφανίζεται αρκετά μειωμένη, από τους 36 hp / 9.000 rpm σε 23 hp / 7.000 rpm, με αντίστοιχη μείωση ροπής από 3,16 kgm / 7.000 rpm στα 2,9 kgm / 5.000 rpm -βλέπουμε πως έχει αλλάξει εντελώς η απόδοση, με έμφαση στη χαμηλόστροφη και πιο ροπάτη απόδοση.

Harley-Davidson X350RA

Επιπλέον, στα 200 ανακοινώισμα κιλά βάρους, η X350RA ζυγίζει 8 kg περισσότερα από την X350 (βλ. τοποθέτηση φαίρινγκ, όπως στη μεγαλύτερη Pan America), και έχει ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων από 120/70-ZR17 και 160/60-ZR17 σε 110/70-17 και 150/60-17, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να είναι τα PIRELLI ANGEL GT.

Harley-Davidson X350RA

Βρισκόμαστε σε αναμονή για περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με το μυστηριώδες X350RA, και περιμένουμε να δούμε αν όντως θα αφορά μια μικρή Pan America, και τέλος αν μετά την έλευση του στην κινέζικη αγορά το δούμε να εξάγεται και σε άλλες αγορές, όπως σε αυτή της Ευρώπης.

Zero XE και XB – Νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με χωμάτινο προσανατολισμό

Με χαμηλό βάρος, φιλικότητα στην χρήση και 3 riding modes
New Model Zero XE and XB
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/7/2025

Η Zero Motorcycles, κάνει είσοδο στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών trail bikes, παρουσιάζοντας τα νέα XE και XB. Πρόκειται για δύο προτάσεις που συνδυάζουν την απόλαυση της offroad οδήγησης με την απλότητα και την αθόρυβη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες αναβατών.

Παρότι έχουν διαφορετική απόδοση και προσανατολισμό, τα Zero XE και XB μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία στην οδήγηση με μηδενικές εκπομπές και ευκολία χρήσης χωρίς συμπλέκτη ή αλλαγές ταχυτήτων. Αρκεί να γυρίσεις το γκάζι και η μοτοσυκλέτα “ζωντανεύει”.

Zero XE – Για τους απαιτητικούς αναβάτες

Η XE είναι η πιο δυνατή και ολοκληρωμένη πρόταση των δύο. Ο ηλεκτροκινητήρας της αποδίδει περίπου 20 ίππους και μια εντυπωσιακή ροπή που ξεπερνά τα 635 Nm, επιτρέποντας τελική ταχύτητα κοντά στα 85 km/h. Η τροφοδοσία γίνεται από αποσπώμενη μπαταρία 4,3 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε περίπου 5,5 ώρες και προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 100 km σε σταθερή ταχύτητα 50 km/h.

New Model Zero XE and XB

Το βάρος της περιορίζεται στα μόλις 101 κιλά, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις –με διαδρομή 215 mm μπροστά και 248 mm πίσω– σε συνδυασμό με τους τροχούς 21″ εμπρός και 18″ πίσω, προσφέρουν εξαιρετική ικανότητα στο χώμα. Η XE εξοπλίζεται με τρία riding modes (Eco, Standard, Sport), traction control που απενεργοποιείται, hill-hold, αισθητήρα ανατροπής, ρύθμιση ανάκτησης ενέργειας και οθόνη TFT 2,4″. Στην ελληνική αγορά η τιμή της διαμορφώνεται στα €6.600.

New Model Zero XE and XB

Zero XB – Η προσιτή είσοδος στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης

Η XB είναι η ελαφριά και προσιτή επιλογή για όσους θέλουν να μπουν στον κόσμο των ηλεκτρικών offroad μοτοσυκλετών. Ο κινητήρας της αποδίδει περίπου 10 ίππους και ροπή που ξεπερνά τα 370 Nm, με τελική ταχύτητα έως 45 km/h. Διαθέτει μπαταρία 2,4 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε περίπου 3 ώρες και προσφέρει αυτονομία μέχρι 75 km.

New Model Zero XE and XB

Το χαμηλό βάρος των μόλις 63 μόλις κιλών την καθιστά εξαιρετικά εύχρηστη, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις –με διαδρομή 195 mm μπροστά και 176 mm πίσω και οι τροχοί 19″ εμπρός και πίσω προσφέρουν επαρκή ικανότητα τόσο σε αστικές όσο και σε χωμάτινες διαδρομές. Η XB μοιράζεται με την XE στα riding modes, το traction control, το hill-hold και την TFT οθόνη 2,4. Η τιμή της ξεκινά στα €4.600.

New Model Zero XE and XB

Η XE απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν υψηλότερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αυτονομία και κορυφαία ποιότητα κύλισης, ενώ η XB είναι ιδανική για αρχάριους, για χρήση σε περιορισμένους χώρους ή για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη με την έξτρα δυνατότητα για λίγη διασκέδαση στο χώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, η Zero δείχνει ότι η ηλεκτροκίνηση στο offroad είναι πλέον εδώ.

New Model Zero XE and XB