Τα KTM έβαλαν TABLET! Νέα οθόνη ΑΦΗΣ με Android 22,35εκ! Κάθετη και οριζόντια V80-H88 με δικό της GPS!

Ξενίζει το μέγεθος στις γυμνές μοτοσυκλέτες
Τα KTM έβαλαν TABLET! Νέα οθόνη ΑΦΗΣ με Android 22,35εκ! Κάθετη και οριζόντια V80-H88 με δικό της GPS!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/10/2024

Όπως μας είχε προετοιμάσει, η KTM περνά σε μία νέα αρχιτεκτονική για τον έλεγχο των ηλεκτρονικών και την πληροφόρηση του αναβάτη, μέσα από μία νέα έγχρωμη οθόνη αφής 8,8 ιντσών στην οριζόντια τοποθέτηση και 8 ιντσών στην κάθετη.

Νέοι είναι και οι διακόπτες που επιτρέπουν την πλοήγηση στο μενού όπως επίσης και η μονάδα διασύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη, που υπόσχεται τώρα πλήρη υποστήριξη όλων των ειδικών χαρακτήρων και γλωσσών, όπως επίσης και καλύτερη συνεργασία με όλες τις μάρκες.

Η οθόνη υποστηρίζει ανάλυση 1280x720 και αποδίδει 256.000 χρώματα έναντι των 65.000 που είχε πριν, με την KTM να ενημερώνει για ειδική επίστρωση αντιχάραξης, απώθησης αποτυπώματος και αντανάκλασης αν και αρχίζουμε να έχουμε αμφιβολίες από την ίδια την φωτογραφία που ανέβασαν με το είδωλο του αναβάτη να σου αποσπά την προσοχή.

Η KTM εκμεταλλεύεται την λειτουργία αφής όπως και το μέγεθος της οθόνης για να δημιουργήσει περισσότερους ψηφιακούς διακόπτες, απεικονίζοντας κουμπιά που ενεργοποιούν τα θερμαινόμενα γκριπ, την θερμαινόμενη σέλα ή τα φώτα ομίχλης. Επιμένουν επίσης πως θα μπορείς να χειρίζεσαι αυτή τη λειτουργία με βροχή ή φορώντας τα γάντια.

Το μέγεθός της σημαίνει πως μπορεί να χωριστεί στη μέση και να προσφέρει πολλές διαφορετικές διατάξεις -5 συνολικά- ώστε ο αναβάτης να διαλέξει εκείνη που του ταιριάζει περισσότερο. Βασικότερο όλων είναι πως ο αναβάτης θα μπορεί να απεικονίζει τον χάρτη και οδηγίες κατεύθυνσης ΧΩΡΙΣ να έχει συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο! Η μονάδα διασύνδεσης τρέχει το δικό της λειτουργικό βασισμένο στο Android με 32GB αποθηκευτικό χώρο, μνήμη RAM 3GB και μπορεί να δεχθεί eSim, ενώ ενσωματώνει GPS, Bluetooth και Wi-Fi!

Τα KTM έβαλαν TABLET! Νέα οθόνη ΑΦΗΣ με Android 22,35εκ! Κάθετη και οριζόντια V80-H88 με δικό της GPS!

Αυτομάτως αυτό κάνει όλους τους κατασκευαστές συσκευών πλοήγησης να μισήσουν την KTM που φέρνει κάτι που στον χώρο των αυτοκινήτων υπάρχει εδώ και λίγα χρόνια.

Στους διακόπτες έχουμε ένα νέο Joystic 5 κατευθύνσεων, που σημαίνει δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω και πάτημα επιβεβαίωσης και είσοδο στο μενού. Στις αλλαγές υπάρχουν φυσικά και οι διακόπτες ελέγχου του αυτόματου κιβωτίου.

Δεν είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος οθόνη καθώς η BMW έχει 10 ιντσών έγχρωμη TFT στις μεγάλες τουριστικές της εδώ και μία δεκαετία, ενώ η CFMOTO έχει σε μοντέλο που κυκλοφορεί μόνο στην Κίνα (με V2 κινητήρα1250 κυβικά  σε σχέδια KTM) με 12 ιντσών οθόνη.

Επίσης δεν είναι η πρώτη οθόνη αφής καθώς εδώ και χρόνια η Honda έχει κάνει την διαφορά σε Africa Twin και Goldwing. Ωστόσο είναι η πρώτη φορά που έχουμε όλες αυτές τις λειτουργίες ενσωματωμένες και με αυτόνομη συνδεσιμότητα με την υποστήριξη eSim που πολύ εύκολα μπορεί να δώσει στον αναβάτη Roaming internet σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου…

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες