Ducati XDiavel - Ανάκληση για την πλάτη συνεπιβάτη

Μπορεί να φύγει από την θέση της, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα
X-Diavel recall
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

9/2/2024

Mε την Υπ. Αρ. A12/00297/24 ανακοίνωση του συστήματος RAPEX της Ε.Ε., η Ducati προχωρά σε ανάκληση των XDiavel με ημερομηνία παραγωγής 21/11/2015 έως και 27/06/2023, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να σπάσει η πλάτη συνεπιβάτη, αυξάνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του RAPEX, οι βίδες που κρατάνε την πλάτη συνεπιβάτη στην θέση της μπορεί να μην έχουν βιδωθεί σωστά, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε απώλειά της, κατά την διάρκεια της οδήγσης. Στην περίπτωση που ο συνεπιβάτης ρίξει το βάρος του προς τα πίσω, χωρίς να κρατάει το λουρί της σέλας ή τον αναβάτη, τότε η πλάτη θα μπορούσε να σπάσει, οδηγώντας σε τραυματισμό. Η ανάκληση αφορά μοντέλα που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου από τις 21/11/2015 έως και τις 27/06/2023, καθώς δεν πληρούν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς έγκρισης τύπου.

Ducati XDiavel – Ανάκληση για την πλάτη συνεπιβάτη
Ετικέτες

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Ακολουθώντας τα χνάρια του R6, το superbike της Yamaha θα πωλείται μόνο για αγωνιστική χρήση
motomag Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/2/2024

Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ πως η Yamaha σκοπεύει να μην προχωρήσει στην εξέλιξη των YZF-R1 και YZF-R1M προκειμένου αυτά να συμμορφωθούν με τις Euro5+ προδιαγραφές, σημαίνοντας ταυτόχρονα το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2025.

Μετά τον ντόρο που σήκωσε η συγκεκριμένη είδηση ήρθε και η απάντηση από την ίδια την Yamaha, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει πως τo superbike της θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε από το 2020 και μετά το YZF-R6. Με απλά λόγια το R1 θα συνεχίσει να πωλείται ωστόσο από το 2025 και μετά θα χρησιμοποιείται μόνο για αγωνιστική χρήση χωρίς αυτό να μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Η συγκεκριμένη απόφαση της Yamaha έγκειται αφενός στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού καθώς βλέπουμε πως οι Adventure μοτοσυκλέτες αποτελούν τα τελευταία χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών και αφετέρου πως η αγωνιστική εμπλοκή της Yamaha στο WSBK απαιτεί την ύπαρξη του YZF-R1 έστω και χωρίς αυτή να βγάζει πινακίδες (λόγω των κανονισμών που επιβάλουν η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να βασίζεται σε έκδοση παραγωγής).

Η φετινή χρονιά ως εκ τούτου θα είναι η τελευταία που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει τα YZF-R1 και YZF-R1M με πινακίδες ωστόσο το θετικό είναι πως το κεφάλαιο του R1 θα συνεχιστεί έστω και αν αυτό σχετίζεται με την αποκλειστική χρήση του μοντέλου στις πίστες.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025