ΚΤΜ - Ολοκλήρωσε νωρίτερα την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της MV Agusta

Σε νέα εποχή περνά η εταιρεία της Schiranna, με τον Hubert Trunkenpolz να αναλαμβάνει τη θέση του CEO
motomag Στην ΚΤΜ το 50.1% των μετοχών της MV Agusta
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/3/2024

O αρραβώνας μεταξύ Pierer Mobility AG και MV Agusta έγινε γάμος καθώς από το 25,1 που είχε στην κατοχή της η KTM πλέον κατέχει το 50,1%, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο το σχέδιο εξαγοράς της ιταλικής εταιρείας που είχε ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Είχατε διαβάσει στο MOTO για τις προθέσεις του Pierer Mobility AG όσον αφορά την MV Agusta, καθώς από τον Νοέμβριο του 2022 η KTM AG -θυγατρική της PIERER Mobility AG- είχε προχωρήσει στην αγορά του 25,1% των μετοχών της ιταλικής εταιρείας από το Varese.

Μετά την ανακοίνωση των τελευταίων ενθαρρυνωτικών οικονομικών αποτελεσμάτων της MV Agusta, τώρα έρχεται η ανακοίνωση της απόκτησης από την ΚΤΜ του 50.1% των μετοχών της ιταλικής εταιρείας. Μετά την επίτευξη της συμφωνίας μεταξύ Pierer Mobility AG και MV Agusta η ΚΤΜ AG αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της MV Agusta Motor S.p.A. ενώ η ετήσια παραγωγή στο εργοστάσιο του Varese αναμένεται να αυξηθεί πάνω από τις 10.000 μονάδες.

Στην ΚΤΜ το 50.1% των μετοχών της MV Agusta

Ο Ρώσος Timur Sardarov ιδιοκτήτης της MV Agusta και μέχρι πρότινος CEO της εταιρείας θα κατέχει πλέον το 49,9% των μετοχών, ενώ τη θέση του παίρνει ο Hubert Trunkepolz - μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Pierer Mobility AG-, ο οποίος εκτός από CEO αναλαμβάνει χρέη και προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της MV Agusta. O Sardarov θα συνεχίσει ως αντιπρόεδρος, πρεσβευτής και σύμβουλος της εταιρείας.

Μετά τη συμφωνία, ο Timur Sardarov ανέφερε: “Η προσωπική πρόκληση να οδηγήσω την εταιρεία στην έξοδο από την κρίση και να την κατευθύνω προς την επιτυχία έγινε πράξη. Είναι τιμή μου να παίζω ρόλο στη διαμόρφωση της κληρονομιάς της MV Agusta. Τα τελευταία πέντε χρόνια η εταιρεία έχει εξελιχθεί σημαντικά. Θα συνεχίζω να υπηρετώ ως αντιπρόεδρος και δεσμεύομαι να υποστηρίξω την εταιρεία και τη συνεχή επιτυχία της".

Ετικέτες

Βρετανία: Κάμερα έπιασε μοτοσυκλετιστή με 254 χλμ/ώρα – 12 μήνες στέρηση διπλώματος

Ο Βρετανός αναβάτης θα κάνει καιρό να ξανά οδηγήσει
rider
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/5/2026

Ο Dale Gooderham έχασε την άδεια οδήγησης του για ένα χρόνο, αφού εντοπίστηκε να κινείται με τη μοτοσυκλέτα του με ταχύτητα 254 χλμ/ώρα.

Ο Βρετανός αναβάτης ομολόγησε την ενοχή του για υπερβολική ταχύτητα στο δικαστήριο του Ipswich, αφού πιάστηκε να οδηγεί με 254 χλμ/ώρα το περασμένο καλοκαίρι.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στον αυτοκινητόδρομο Α14 στο Creeting St Peter, στις 2:35 μ.μ. στις 29 Ιουλίου 2025, γεγονός που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

Ο 41χρονος εμφανίστηκε στο δικαστήριο στις 11 Μαΐου 2026 και ομολόγησε την ενοχή του για την κατηγορία της υπερβολικής ταχύτητας. Του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για 12 μήνες, του επιβλήθηκε πρόστιμο 120 λιρών, ενώ θα πληρώσει 168 λίρες για έξοδα και επιπλέον χρεώσεις.

Στην Αγγλία οι αναβάτες γνωρίζουν πως υπάρχουν αμέτρητες κάμερες στους δημόσιους δρόμους και έτσι είναι πολύ πιθανό σε περίπτωση υπέρβασης των ορίων να έχουν και τις ανάλογες κυρώσεις. Στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η χώρα μας με την τοποθέτηση νέων καμερών στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. Για το ίδιο παράπτωμα στην Ελλάδα, βέβαια, ο παραπάνω αναβάτης θα είχε πληρώσει 2.000 ευρώ πρόστιμο και έναν χρόνο αφαίρεση διπλώματος χωρίς καν να πάει σε δικαστήριο.