Ducati “We Ride As One” 2023 - 15.000 Ducatisti σε μια παγκόσμια βόλτα την ίδια ημέρα

Με συμμετοχή 50 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας
Ducati - We Ride As One 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/5/2023

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Ducati, πραγματοποίησε με επιτυχία τη παγκόσμια συνάντηση “We Ride As One”, μέσω της οποία οι Ducatisti συμμετείχαν την ίδια ημέρα σε βόλτες που οργάνωσαν οι κατά τόπου αντιπροσωπείες.

Η δεύτερη έκδοση του παγκόσμιου event “We Ride As One”, της Ducati πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 6 Μαΐου, με 15.000 λάτρεις της Ιταλικής εταιρείας να ζουν μια πρωτόγνωρη εμπειρία σε πάνω από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το Παρίσι, η Νέα Υόρκη, η Κολωνία, η Βομβάη, οι Βρυξέλλες, η Αθήνα και πολλές άλλες πόλεις σε παγκόσμια κλίμακα αποτέλεσαν το σκηνικό της παγκόσμιας βόλτας της ιταλικής εταιρείας.

Ducati Athens

Στην Αθήνα, με αφετηρία το Ducati Athens, κομβόι με 70 μοτοσυκλέτες και περισσότερους από 100 ενθουσιώδεις φίλους της μάρκας και τη συμμετοχή του επίσημου Ducati Official Club Hellas, πέρασε από τις Στήλες Ολυμπίου Διός και το Ζάππειο για να κατευθυνθεί στην παραλιακή, διασχίζοντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα, με τελικό προορισμό την Ολυμπιακή Μαρίνα, στο Λαύριο. Με αφετηρία την Fan Motorcycles, άλλο ένα group 20 μοτοσυκλετών κατευθύνθηκε προς την Βορειανατολική Αττική, επιλέγοντας πιο ορεινές διαδρομές για να καταλήξουν στο Πόρτο Ράφτη.

Ducati - We Ride as One 2023

Στην Παγκόσμια βόλτα του Borgo Panigale συμμετείχαν 334 αντιπρόσωποι Ducati, μαζί με 159 διεθνείς επίσημες λέσχες της Ιταλικής εταιρείας που βρίσκονται και στις πέντε ηπείρους του πλανήτη.

Ducati - We Ride as One 2023

Στο επίσημο κανάλι της στο Instagram, η Ducati αναφέρθηκε στο “We Ride As One” σε όλο τον κόσμο σε πραγματικό χρόνο, αναρτώντας βίντεο και εικόνες της συγκεκριμένης ημέρας στις ιστορίες της στο Ίνσταγκραμ (Instagram Stories). Όλο το περιεχόμενο παραμένει ορατό στο κανάλι της Ducati στα highlights #WeRideAsOne.

Ducati - We Ride as One 2023

Ο Francesco Milicia, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Πωλήσεων & After Sales της Ducati δήλωσε: "Το We Ride As One είναι ένα γεγονός που αντιπροσωπεύει τη Ducati και την αποστολή της να δημιουργεί αξέχαστες εμπειρίες για όλους τους λάτρεις της. Σε τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχει μια απίστευτη ατμόσφαιρα που μεταδίδει την αίσθηση ότι ανήκουμε σε μια μεγάλη οικογένεια που περιλαμβάνει όλους τους Ducatisti, τα επίσημα κλαμπ, τους αντιπροσώπους και τους υπαλλήλους της εταιρείας. Το να βλέπουμε χιλιάδες μοτοσυκλέτες Ducati να παρελαύνουν μαζί σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο την ίδια μέρα, είναι ένα μοναδικό συναίσθημα που μας γεμίζει υπερηφάνεια. Είχα τη χαρά να διασχίσω τους όμορφους δρόμους της Ρώμης παρέα με τον αναβάτη του MotoGP Fabio Di Giannantonio, μαζί με τους συναδέλφους της Ducati Roma, που γιόρτασε τα 10 χρόνια λειτουργίας της, και πολλούς ενθουσιώδεις φίλους".

Ετικέτες

KTM 125 / 390 Enduro R / SMC R και 390 Adventure 2025: Αποκαλύφθηκε όλη η σειρά!

Αυγάτισε η οικογένεια των 390, ξαναμπαίνουν και τα 125 στο παιχνίδι
KTM 125 / 390 Enduro R / SMC R και 390 Adventure 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

23/10/2024

Σε ιταλικό forum ανέβηκαν φωτογραφίες που δείχνουν την επερχόμενη γκάμα των KTM 390 Adventure και 125 / 390 Enduro R/SMC R 2025, ενώ παράλληλα παραθέτουν τα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων Α1 και Α2 μοτοσυκλετών του Pierer Group.

Αρχίζοντας από τα ολοκαίνουργια Enduro R και SMC R σε εκδόσεις 125 και 390, οι On-Off και Supermoto μοτοσυκλέτες είναι από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα της KTM, που ενώ όλοι τα ήθελαν από την παρουσίαση των πρώτω KTM 390 Duke, κανείς δεν ξέρει γιατί έπρεπε να περιμένουμε τόσα χρόνια για να τα δούμε στην παραγωγή.

Σημειώστε πως στην καρδιά όλων των νέων 390 μοτοσυκλετών θα χτυπά ο αναβαθμισμένος μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κ.εκ. που έχουμε δει στο τελευταίο 390 Duke με απόδοση 45,3 hp, ενώ αναμένουμε πληροφορίες για τον νέο κινητήρα των 125 κυβικών.

Το περίεργο για τα νέα μικρά Off-Road μοντέλα των "πορτοκαλί" είναι πως η εξάτμιση βγαίνει χαμηλά και κάτω από τον κινητήρα, αντί για ψηλά και πλάι, κάτι που την αφήνει εκτεθειμένη σε πέτρες. Είμαστε σχεδόν σίγουροι πως η KTM θα διαθέτει ψηλή εξάτμιση στα έξτρα αξεσουάρ της.

KTM 125-390

 

Πάμε να δούμε παρακάτω τι νέο μάθαμε από την πρόσφατη διαρροή.

KTM 125 / 390 Enduro R

Στα πρότυπα των 690 Enduro R, τα μονοκύλινδρα Enduro R σε 125 και 390 εκδόσεις προσανατολίζονται σε μεγάλο ποσοστό Off-Road χρήσης, και έρχονται με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, In-Mold γραφικά για αντοχή στον χρόνο, και ίσια σέλα.

KTM 125 / 390 SMC R

Οι Supermoto εκδόσεις των 125 και 39 διαθέτουν τροχούς 17 ιντσών με μπράτσα, αναρτήσεις με ασφάλτινες διαδρομές, χαμηλότερο ύψος σέλας, In-Mold γραφικά για αντοχή στον χρόνο και ίσια σέλα.

KTM 390 Adventure R

Το hardcore Adventure μοντέλο 390 θα κυκλοφορήσει με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών, σέλα με ύψος 885 mm, TFT H50 έγχρωμη οθόνη οργάνων με συνδεσιμότητα, Cornering ABS και MTC Traction Control, και με μεγάλες διαδρομές 230 mm στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

KTM 390 Adventure X

Το ασφάλτινο Adventure της οικογένειας θα διαθέτει ίδιο πλαίσιο, κινητήρα, και κοστούμι με το 390 Adventure R, αλλά χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και πιστεύουμε και φθηνότερη τιμή.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται χυτές ζάντες με μπράτσα 19 και 17 ιντσών, μικρότερες διαδρομές 200 mm στις αναρτήσεις -οι οποίες ΔΕΝ θα είναι ρυθμιζόμενες-, ύψος σέλας 825 mm, LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων και απλό -όχι cornering- ABS.

Γκάμα 390 Adventure

 

Ήδη έχουμε δει πως οι μικρές μοτοσυκλέτες θα διαθέτουν και cruise control, αλλά και τους νέους φωτιζόμενους διακόπτες που έχουμε δει στα KTM 390 Duke και Vitpilen / Svartpilen του 2024, με το επίπεδο εξοπλισμού τους να θέτει νέα στάνταρ, ενώ κατόπιν της παρουσίασής τους στην EICMA, η γκάμα των μικρών μοτοσυκλετών της KTM θα διαθέτει περισσότερες επιλογές από ποτέ -μην ξεχνάμε και τα Duke αλλά και τα RC μοντέλα -όπου αυτά κυκλοφορούν ακόμα.